Bemutatkozás

Vidámság. Szakszerűség.Komplexitás.

Mi az a Mosolykulcs?

A Mosolykulcs egy gyermekek számára létrehozott képességfejlesztő központ, ahol szeretetben, vidám légkörben fejlődhetnek. A legfrissebb vizsgálati és terápiás eljárások, módszerek birtokában magas szakmai színvonalat biztosítunk.

Személetünket gyermekközpontúság jellemzi, a lehető legnagyobb mértékben igazodunk gyermeke egyéni igényeihez. Mivel a gyermekek elsődleges tevékenysége a játék, a foglalkozások játékos formában, a tevékenységek gyakori váltogatásával, így a motivációjuk folyamatos fenntartásával zajlanak.

Az időben megkezdett szakszerű fejlesztéssel behozhatóak, megszüntethetőek a hátrányok. A terápia hatása már néhány hónap után látványos eredményt mutat!

Szakembereink

Birgán Nikolett

Vezető, Gyógypedagógus-logopédus,
TSMT terapeuta

Rádics Réka

TSMT terapeuta

Szűcs Réka

Konduktor

Fridli Eszter

Gyógypedagógus-logopédus

Beke Éva- Vezető asszisztens.webp__PID:8f40e88a-ea7c-4d97-9c61-d1a56c3768a7

Beke Éva

Vezető asszisztens

Groska Fanni- TSMT terapeuta.webp__PID:e88aea7c-9d97-4c61-91a5-6c3768a72168

Groska Fanni

TSMT terapeuta

Bereczky Zsuzsanna

Gyógypedagógus

Toronyai Mária - gyógypedagógus.webp__PID:ac0dbacd-7992-44f4-a3d2-98f2ff207be4

Toronyai Mária

Gyógypedagógus

Papp-Drahos Dóra gyógypedagógus-logopédus.jpg__PID:5b24e2c1-230b-4a35-87af-79a8d664699d

Papp-Drahos Dóra

Gyógypedagógus, logopédus

Major Réka Edina_gyógypedagógus_ logopédus - pszichopedagógus.jpeg__PID:9980a30b-790b-4829-9133-00b44c49715f

Major Réka Edina

Gyógypedagógus, logopédus, 
pszichopedagógus

Mosolykulcs Képességfejlesztő Központ

Brigán Nikolett

Vezető, Gyógypedagógus-logopédus,
TSMT terapeuta

Bemutatkozás

Birgán Nikolett vagyok, gyógypedagógus-logopédus, mozgásterapeuta, a Mosolykulcs Képességfejlesztő Központ megálmodója és vezetője.

A Mosolykulcs egy személyes küldetésből és egy mély meggyőződésből született. Pályám során számtalanszor tapasztaltam, hogy a gyermekek fejlesztésében a magas szintű szakmai tudás önmagában nem elég. Szükség van egy olyan szeretetteli, elfogadó és inspiráló közegre is, ahol a gyermekek és a szülők egyaránt biztonságban érzik magukat. Egy helyre, ahová jó megérkezni.

Ezt a helyet álmodtam meg, amikor létrehoztam a Mosolykulcsot. Egy olyan fejlesztőházat, ahol a legkorszerűbb terápiás módszerek és a játékos, vidám légkör kéz a kézben járnak. Ahol nem diagnózisokat látunk, hanem egyedi gyermekeket, akiknek csupán egy kis iránymutatásra van szükségük, hogy kibontakoztathassák a bennük rejlő képességeket.

Hiszem, hogy a komplex, több oldalról megtámogató szemlélet a leghatékonyabb, a mozgásterápiákkal megteremtjük a biztos alapokat, az idegrendszer fejlődését segítjük elő, a kognitív terápiákkal pedig a konkrét nehézségeken dolgozunk. Szakmai csapatunk széleskörű tudással és tapasztalattal rendelkezik. Szeretettel várjuk a hozzánk forduló családokat!

Beke Éva- Vezető asszisztens.webp__PID:8f40e88a-ea7c-4d97-9c61-d1a56c3768a7

Beke Éva

Vezető asszisztens

Bemutatkozás

Hamarosan.

Balázs Bianka fotó.webp__PID:e65d6e3e-8c57-4dcc-9efc-87d78c30df17

Balázs Bianka


Gyógypedagógus, DSZIT terapeuta

Bemutatkozás

Balázs Bianka vagyok, gyógypedagógus, DSZIT terapeuta. Egy igazán játékos családban nőttem fel, ahol természetes volt, hogy az ünnepek sorversenyekkel, kincskereséssel, rejtvények megoldásával teltek. 

Ezeket a korai élményeket igyekeztem magammal tovább vinni a felnőtt életembe. Szerettem volna gyerekekkel foglalkozni, végül 2013-ban lettem gyógypedagógus pszichopedagógia szakirányon. A szakmán belül több területen gyűjtöttem már tapasztalatot, dolgoztam óvodában, iskolában fejlesztőpedagógiai munkakörben, valamint pedagógiai szakszolgálatnál diagnosztikai területen is. Hamar kiderült számomra, hogy a fejlesztő, terápiás folyamat, amit a leginkább magaménak érzek.

Izgalmas, kihívásokkal teli feladat végigkísérni a gyerekeket, családokat ezen az úton. Egy idő után tudatosan kezdtem el keresni olyan terápiás módszert, ami könnyen beilleszthető az eszköztáramba. Így találtam rá a Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápiára. A végtelenül gyerekközpontú szemlélete, játékossága, színessége nagyon közel áll hozzám.

Jelenleg utazó gyógypedagógusként dolgozom a 13. kerületben, a Mosolykulcsban pedig szenzoros szemléletű mozgásfejlesztő órákat tartok.

Fridli Eszter logopédus-gyógypedagógus .webp__PID:ba762b09-18f8-4887-8b60-e7e472d2ca50

Fridli Eszter

Gyógypedagógus-logopédus

Bemutatkozás

Fridli Eszter vagyok, logopédus-gyógypedagógus. Az Eötvös Loránd Tudományegyetemen végeztem az alap- és mesterképzést, így szakmai tapasztalatom egészen kicsi gyermekek ellátásától az idősebb, felnőtt korosztályig terjed. A terápia során minden érzékszervre hatva segítem a kliens beszéd- és nyelvi képességeinek fejlődését. Fontosnak tartom a rajzos, látványos, kézzel fogható eszközök használatát.

A szakmaiság mellett a fejlesztéseken a humor és az érzelmileg biztonságos környezet kialakítása kiemelt szerepet kap, mivel ezek oldják a komplex érzelmeket és eredményesebbé teszik a közös munkát. A szülő-gyerek-terapeuta hatékony együttműködése és a transzparens kommunikáció a közös célok elérésének alapjai.

A munkám mellett főként a képzőművészet, a természet és a társas kapcsolatok inspirálnak, gyakran ezek a tapasztalatok visszaköszönnek a terápiás folyamatban.

Csapó Annamária fotó.webp__PID:8c310b6a-f87d-4667-a7ad-19daaa0fb5e1

Csapó Annamária

Logopédus

Bemutatkozás

Tanulmányaimat az Eötvös Loránd Tudományegyetem végeztem, Pedagógiai és Pszichológiai Karon, majd a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karon szereztem logopédiai végzettséget. Jelenleg szegregált és integrált intézményekben is dolgozom utazó gyógypedagógusként.

A szakmai gyakorlatok során sokféle intézményben megfordultam, ilyen volt például a Kincskereső Iskola (Winkler Márta), illetve a Pető Intézet is. De a tanáraim által más alternatív intézmény munkájába is betekintést nyerhettem (pl. Gyermekek Háza, AKG, Waldorf és Montessori Iskolák stb.). Logopédiai gyakorlataim során lehetőségem nyílt megismerni a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálatot, valamint egy EGYMI működését is, illetve az ELTE Bárczi Gusztáv Gyakorló Általános Iskolában is foglalkoztam olyan gyermekkel, aki valamilyen tanulási zavarral, nehézséggel küzdött vagy sajátos nevelési igényű volt (pl. beszéd és a nyelv fejlődésének a zavara), esetleg beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdött. Mindemellett kutatócsoportok munkájában is részt vettem, melyek jelentősen hozzájárultak szakmai tudásom elmélyítéséhez és bővítéséhez.

Számomra fontos a folyamatos fejlődés, tanulás és ezt igyekszem is minél jobban elsajátítani, hogy a gyermekeknek, tanulóknak minél szakszerűbben tudjak segíteni a szellemi, illetve a lelki fejlődésükben. Továbbá megmutatni azt, hogy ők is bármire képesek, sikeresek lehetnek az életben.
Tanulmányaimat az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán folytatom, autizmus spektrum pedagógiája szakirányon. Egészen 3 hónapos kortól 11 éves korig foglalkozom organikusan éretlen gyermekekkel: Csecsemőknél a mozgásban mutatott eltérésekben, később akár a megkésett beszédben, óvodásoknál, valamint iskoláskorúaknál a figyelmi-, magatartási-, tanulási nehézségekben, izomtónus normalizálásában, archaikus reflexek integrálásában segítek.

Különös szívügyem a gyermekek megtámogatása egy olyan játékos, mégis kötött formában, ahol önmaguk lehető legjobb verziójává válhatnak.

Dávid Nikoletta Fotó.webp__PID:3da86931-7f94-4108-be76-bd6c6e700000

Dávid Nikoletta

TSMT terapeuta

Bemutatkozás

Dávid Nikoletta vagyok. A Debreceni Egyetemen szereztem diplomát angol nyelvtanárként, de a saját gyermekeim hoztak közelebb ahhoz, ami igazán a szívügyem lett: a TSMT terápia. Szerettem volna mélyebben megérteni, hogyan támogathatom a gyerekek fejlődését, ezért elvégeztem az egyéni és csoportos TSMT képzést.

A tanulmányaim során láttam, mennyi kisgyermeknek tudnának segíteni a mozgásterápiás foglalkozások – és elhatároztam, hogy én is részese leszek ennek a segítségnyújtásnak.

Mindig könnyen megtalálom a közös hangot a gyerekekkel, és hiszek abban, hogy a fejlődés kulcsa a türelem, a biztatás és a jókedv. Az óráimon fontos, hogy a gyerekek felszabadultan, örömmel vegyenek részt, miközben játékosan fejlődnek.

Szeretettel várok a 3 hónapos kortól 11 éves korig minden kis érdeklődőt akár angol nyelven is, hogy együtt tegyük meg a következő lépést a fejlődés útján!

My name is Nikoletta Dávid. I graduated from the University of Debrecen as an English language teacher, but it was my own children who brought me closer to what has truly become my way: TSMT therapy. I wanted to gain a deeper understanding of how I could support children’s development, so I completed both the individual and group TSMT training.

During my studies, I realized how many young children could benefit from movement therapy sessions – and I decided that I wanted to be part of providing this kind of help.I have always found it easy to connect with children, and I believe that the key to progress lies in patience, encouragement, and joy. In my sessions, it is important to me that children participate with a sense of freedom and happiness, while developing through playful activities.

I warmly welcome children from 3 months to 11 years of age – also in English – to join me in taking the next step on their developmental journey!

Bereczky_Zsuzsanna_gyógypedagógus.jpg__PID:27239b9a-3ade-4246-b385-92f5824175b1

Bereczky Zsuzsanna

Gyógypedagógus

Bemutatkozás

Bereczky Zsuzsanna vagyok, pszichopedagógia-oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógus.

A munkában töltött évek alatt sokféle korosztállyal foglalkoztam a korai évektől kamaszkorig. Terápiás munkámban mindig a gyerekekből indulok ki, az erősségeikre támaszkodva építem fel az órákat. Vallom, hogy dicsérettel, pozitív visszacsatolással lehet fejlődést elérni. Munkámat áthatja a rendszerszemlélet, a gyermek egy család része, amelyben a szülők, testvérek szerepe is fontos, egymásra hatással vannak. A terapeuta és a szülő közötti kölcsönös együttműködés nagyban hozzájárul a terápia sikerességéhez. Szenzoros szemlélettel dolgozom, fontos szerepe van a mozgásnak is az óráimon. Elsősorban korai fejlesztéssel, beszédindítással és szociális-kommunikációs fejlesztéssel foglalkozom a Mosolykulcsban.

“A gyerekek olyanok mint a pillangók a szélben: egyesek magasabbra szállnak, mint mások, de mindegyikük a legjobb tudása szerint repül, miért hasonlítanánk össze őket? Mindegyik más. Mindegyik különleges. Mindegyik gyönyörű.”

Toronyai Mária - gyógypedagógus.webp__PID:ac0dbacd-7992-44f4-a3d2-98f2ff207be4

Toronyai Mária

Gyógypedagógus

Bemutatkozás

Toronyai Marcsi vagyok és 5 éve foglalkozom kommunikáció fejlesztéssel gyógypedagógusként.

Enyhe viselkedési és/vagy beilleszkedési nehézségektől kezdve a beszéd és interakciók kezdeményezésének szinte teljes hiányáig foglalkozom gyerekekkel, fiatalokkal.

Szakirány szerint szomatopedagógiát és értelmileg akadályozottak pedagógiáját tanultam, ami átfogó szemléletet adott a készségek feltérképezéséhez és a fejlődés támogatásához. Kiegészítésképp komplex alkotásterápiás módszertant is tanultam, amivel gyakran egészítem ki a szociális- kommunikációs készségfejlesztő foglalkozásokat.

Papp-Drahos Dóra gyógypedagógus-logopédus.jpg__PID:5b24e2c1-230b-4a35-87af-79a8d664699d

Papp-Drahos Dóra

Gyógypedagógus, logopédus

Bemutatkozás

Papp-Drahos Dóra vagyok, az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Karon végeztem logopédia és pszichopeagógia szakirányon.

A diplomám megszerzése óta dolgozom logopédusként.

Fontosnak tartom, hogy a terápia a gyermekek számára élmény legyen és ne csak egy kötelező foglalkozás, amin részt kell venniük. A fejlesztéseket játékos feladatokkal, színes és változatos eszközökkel teszem a gyermekek számára is érdekessé, úgy, hogy ők is motiváltak legyenek a feladatok megoldásában.

Eddigi tapasztalataim alapján, elmondhatom, hogy a terápia sikerét nagy mértékben befolyásolja a szülőkkel való aktív kapcsolattartás és az otthoni gyakorlás beiktatása a mindennapokba. A fejlesztési folyamat teljes egészére vonatkozik, hogy a szülők támogató és együttműködő hozzáállása elengedhetetlen.Természetesen a felmerülő kérdések, aggodalmak, az otthoni gyakorlás során felmerülő problémák megoldásában megbeszélés/tanácsadás formájában nyújtok segítséget.

Célom, hogy a terápiában résztvevő gyermekek és családjaik számára, olyan terapeuta legyek, akihez bátran fordulhatnak.

Major Réka Edina - logopédus.webp__PID:212f36d8-a4f6-4d24-b38e-0688c6db0cf8

Major Réka Edina

Gyógypedagógus, logopédus, pszichopedagógus

Bemutatkozás

Major Réka Edina vagyok, gyógypedagógus-logopédus és pszichopedagógus.

A gyermekek mindig közel álltak hozzám és immáron 8 éve van tapasztalatom többféle korosztály fejlesztésével. 2 éves kortól egészen az általános iskola végéig foglalkozok gyermekekkel, akikkel a kapcsolódás mindig könnyen ment. Így az órák, a célok elérése mellett, jó hangulatban is szoktak telni. Vallom, hogy a biztonságos, barátságos légkör és környezet nagyban hozzájárul a gyors, gyorsabb fejlődéshez.

A logopédiai terápia – artikulációs, nyelvi vagy nyelési nehézségekkel küzdő, nem beszélő gyermekek - mellett szakterületemhez tartozik a figyelemzavaros, ADHD-s gyermekek beszédfejlesztése is. A komplex órák éppen ezért játékosan, változatosan, kezdő és befejező rituálék mellett képekkel megsegítve a gyermekek számára is kiszámíthatóan és sikerélményekkel, pozitív megerősítésekkel szoktak telni, egyénre szabva.

Szemléletmódom fő mottója: „Minden gyermek oktatása, maga az élet!” (Murray Newton Rothbard)

Farkas Ágnes Kép.webp__PID:ffe2fdd5-ae41-4c13-9c1e-dd82bec7b012

Farkas Ágnes

Gyógypedagógus, pszichopedagógus, alapozó mozgásfejlesztő

Bemutatkozás

Farkas Ágnes vagyok, gyógypedagógus. 2012-ben végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Karán pszichopedagógia szakirányon, azóta foglalkozom hivatásszerűen érzelmi és viselkedési, tanulási és teljesítményzavarokkal, beilleszkedési, alkalmazkodási nehézségekkel küzdő gyermekekkel, fiatalokkal, támogatva egyben családtagjaikat is.

Idén szereztem alapozó mozgásfejlesztő képesítést az Alapozó Terápiák Alapítványnál, mely már azt is lehetővé teszi, hogy munkám során egy olyan komplex, mozgásfejlesztésen alapuló idegrendszerfejlesztést is alkalmazzak, mellyel újraindíthatom az emberi fejlődéstani mozgássorozatot a gyermekeknél, ezáltal újra "belökve" az agy fejlődésbeli lehetőségét.

Általánosságban is a komplexitásra törekszem, rendszerszemlélet jellemez. Könnyed, nyitott, életvidám természetemnek köszönhetően oldott hangulatban dolgozunk a gyerekekkel, fiatalokkal, a kemény munka törvényszerű velejárója a sok móka. Lenyűgözőnek tartom a gyerekek színességét-sokszínűségét, így az egyéni jellemzőket figyelembevéve, az erősségekre alapozva, azok hangsúlyozásával, sok dicsérettel, motiválással haladunk előre.

A Mosolykulcsban egyéni és csoportos alapozó mozgásfejlesztéssel, szenzoros integrációs tornával, szociális-kommunikációs fejlesztéssel várom a gyerekeket, fiatalokat hatalmas szeretettel és lelkesedéssel.

Putz_Ildikó_gyógypedagógus.webp__PID:33f80675-d4ba-4b4a-ad99-e1cc7e48e3b5

Putz Ildikó


Gyógypedagógus

Bemutatkozás

Putz Ildikó vagyok, tanító és gyógypedagógus, TSMT -terapeuta.

2000 óta minden napom a gyerekek között telik – ezt tekintem hivatásomnak. Mindig is érdekelt, hogyan fejlődik a gyerekek világa, hogyan hatnak egymásra a mozgás, a tanulás és a játék. Ezért a tanítói diploma mellé gyógypedagógusként is képeztem magam, szomatopedagógia és tanulásban akadályozottak szakirányon. Emellett több mozgásfejlesztő képzést is elvégeztem (például TSMT, TKP, INPP), hogy minél sokoldalúbban tudjak segíteni.

Legközelebb a 4–10 éves gyerekek állnak hozzám – az iskola-előkészítős és kisiskolás korosztály –, de a legkisebb másfél évestől egészen a kamaszkor végéig kísérem a gyerekeket a fejlődés útján.

Hiszem, hogy a mozgás és a játék a legjobb út ahhoz, hogy a gyerekek kibontakoztathassák képességeiket. Fejlesztő foglalkozásaimban ezért mindig a jókedv, az öröm és a sikerélmény áll a középpontban.

Horváth Patrícia fotó.webp__PID:893dc844-73ba-4290-a854-b64a350dd5f4

Horváth Patrícia

Konduktor és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógus

Bemutatkozás

Horváth Patrícia vagyok, konduktor és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógus.

Hiszek abban, hogy minden gyermek egyedi, ezért a foglalkozásaimat személyre szabottan, az ő igényeikhez és lehetőségeikhez igazítva építem fel. Munkám során nagy hangsúlyt fektetek a kreatív, motiváló játékok és feladatok tervezésére.

Hivatásom során legfőbb célom, hogy a gyermekek fejlődését komplex, szeretetteljes és játékos módon támogassam – egy olyan biztonságos közegben, ahol öröm a tanulás és minden kis lépés értékes eredmény.

Menyhárt Georgina fotó.webp__PID:45add72f-5938-4216-b71a-3271cf4a66bd

Menyhárt Georgina

Tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógus

Bemutatkozás

Menyhárt Georgina vagyok, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógus.

Fontosnak tartom, hogy a terápia a gyermekek számára élmény legyen, és ne csak egy kötelező foglalkozás. A foglalkozásokat változatos játékokkal és módszerekkel, a tanulók képességeihez mérten építem fel. A gyermek fejlődése érdekében kiemelten fontos a szülőkkel való rendszeres konzultáció, együttműködés. Továbbá célom, hogy a terápiámban részt vevő gyermekek és családjaik bátran, bizalommal forduljanak hozzám.

Amiben segíteni tudok:
- Iskolai előkészítő
- Kognitív képességek fejlesztése
- Szociális-kommunikációs készségek fejlesztése
- Tanulási nehézségek leküzdése
- Nyelvi és kommunikációs készségek játékos fejlesztése (orosz/ukrán anyanyelvű gyerekek esetén)

Önéletrajz fotó.webp__PID:447dc0fc-40ef-4514-8744-4fad9706b0c5

Pfiszter Zita

Tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógus

Bemutatkozás

Gyerekkorom óta tudtam, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni. Ezzel a céllal 2006-ban elvégeztem a tanítóképzőt majd 2012-ben a gyógypedagógia szakot, tanulásban akadályozottak pedagógiáján.

2006-tól tanítónőként dolgoztam, majd a gyógypedagógia elvégzése után már egy integráló iskolában végeztem fejlesztést ADHD-val diagnosztizált- , tanulási és beilleszkedési problémával küzdő gyermekekkel. Jelenleg is egy óbudai iskolában dolgozom.

Egyéb képzéseim:
- Korai intervenció és az autizmus korai tünetei és fejlesztése (Vadaskert Alapítvány)
- Óvodás és kisiskolás korú gyermekek kortárs közösségben tapasztalható magatartásproblémáinak hatékony megoldási stratégiái (Vadaskert Alapítvány)
- A hiperaktivitás-figyelemzavar viselkedésterápiája (Vadaskert Alapítvány)
- Egyéni iskola-előkészítő, képességfejlesztő program (Deákné B. Katalin-Tudatos Lépés Kft.)
- LongiKid® vizsgáló
- TSMT terapeuta

Partnerintézményeknek – Fejlesztés az Óvodában/ iskolában

A Mosolykulcs Fejlesztőház örömmel kínálja szakmai szolgáltatásait partnerintézményei számára is! Tudjuk, milyen fontos, hogy a gyermekek időben és megfelelő környezetben kapják meg a szükséges fejlesztést, ezért külső intézményekben is vállalunk TSMT és logopédiai fejlesztést óvodákban, iskolákban.

Mit kínálunk?

TSMT (Tervezett Szenzomotoros Tréning):
Célzott mozgásfejlesztés, amely segíti az idegrendszer érési folyamatait, a tanulási nehézségek, figyelemzavarok és viselkedési problémák csökkentését.

Logopédiai fejlesztés:
Egyéni vagy kiscsoportos foglalkozások keretében segítjük a beszédhibák korrekcióját, a nyelvi fejlettség támogatását és a kommunikációs készségek fejlődését.

Hogy működik?

  • A gyermekcsoport igényekhez igazodó fejlesztési terv
  • Helyszíni jelenlét, a gyermekek megszokott környezetében
  • Rendszeres szakmai visszajelzés a pedagógusok és szülők felé
  • Rugalmas időbeosztás, amit az intézmény napi rendjéhez igazítunk

Kiknek ajánljuk?

  • Óvodáknak, ahol több gyermek is érintett 
  • Iskoláknak, ahol szükség van kiegészítő fejlesztésre, differenciált támogatásra
  • Egyéb gyermekekkel foglalkozó intézményeknek, ahol fontos a preventív fejlesztés

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • Többéves szakmai tapasztalattal rendelkező, elhivatott gyógypedagógusaink vannak
  • Játékos, változatos, hatékony módszertanokat alkalmazunk
  • Együttműködő, rugalmas hozzáállás jellemez minket
  • A fejlesztés nemcsak hasznos, de élmény is a gyerekeknek

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és dolgozzunk együtt azon, hogy minél több gyermek kapja meg a fejlődéséhez szükséges támogatást – ott, ahol épp szükség van rá!

Partnereink

images(3).webp__PID:79c77cbd-380c-4af6-97c5-1ffe5c66cb14
images(2).webp__PID:c77cbd38-0c5a-46d7-851f-fe5c66cb14ec
zeo__logo__z.webp__PID:b679c77c-bd38-4c5a-b6d7-c51ffe5c66cb
Képernyőfotó 2025-05-22 - 10.30.14.webp__PID:1c6dc3fc-5ee6-4ff4-88ff-cfb2ae3f0d72

Vélemények

Képernyőfotó 2024-06-19 - 15.54.22.png__PID:0ce54c84-21a5-4022-b0c9-5d6522264c87
Képernyőfotó 2024-06-19 - 15.54.15.png__PID:690ce54c-8421-4570-a230-c95d6522264c
image_123650291.JPG__PID:7cd2690c-e54c-4421-a570-2230c95d6522
IMG_0216.PNG__PID:fccbc32b-44ca-4462-b3ef-11d7a7db8f81
IMG_0218.PNG__PID:c32b44ca-c462-43ef-91d7-a7db8f81ddbd
Képernyőfotó 2024-06-19 - 15.54.15.png__PID:690ce54c-8421-4570-a230-c95d6522264c
IMG_0216.PNG__PID:fccbc32b-44ca-4462-b3ef-11d7a7db8f81
image_123650291.JPG__PID:7cd2690c-e54c-4421-a570-2230c95d6522
Képernyőfotó 2024-06-19 - 15.54.22.png__PID:0ce54c84-21a5-4022-b0c9-5d6522264c87
IMG_0218.PNG__PID:c32b44ca-c462-43ef-91d7-a7db8f81ddbd