Bemutatkozás

Vidámság. Szakszerűség.Komplexitás.

Mi az a Mosolykulcs?

A Mosolykulcs egy gyermekek számára létrehozott képességfejlesztő központ, ahol szeretetben, vidám légkörben fejlődhetnek. A legfrissebb vizsgálati és terápiás eljárások, módszerek birtokában magas szakmai színvonalat biztosítunk.

Személetünket gyermekközpontúság jellemzi, a lehető legnagyobb mértékben igazodunk gyermeke egyéni igényeihez. Mivel a gyermekek elsődleges tevékenysége a játék, a foglalkozások játékos formában, a tevékenységek gyakori váltogatásával, így a motivációjuk folyamatos fenntartásával zajlanak.

Az időben megkezdett szakszerű fejlesztéssel behozhatóak, megszüntethetőek a hátrányok. A terápia hatása már néhány hónap után látványos eredményt mutat!

Szakembereink

Birgán Nikolett

Vezető, Gyógypedagógus-logopédus,
TSMT terapeuta

Rádics Réka

TSMT terapeuta

Szűcs Réka

Konduktor

Fridli Eszter

Gyógypedagógus-logopédus

Beke Éva- Vezető asszisztens.webp__PID:8f40e88a-ea7c-4d97-9c61-d1a56c3768a7

Beke Éva

Vezető asszisztens

Groska Fanni- TSMT terapeuta.webp__PID:e88aea7c-9d97-4c61-91a5-6c3768a72168

Groska Fanni

TSMT terapeuta

Bereczky Zsuzsanna

Gyógypedagógus

Toronyai Mária - gyógypedagógus.webp__PID:ac0dbacd-7992-44f4-a3d2-98f2ff207be4

Toronyai Mária

Gyógypedagógus

Papp-Drahos Dóra gyógypedagógus-logopédus.jpg__PID:5b24e2c1-230b-4a35-87af-79a8d664699d

Papp-Drahos Dóra

Gyógypedagógus, logopédus

Major Réka Edina_gyógypedagógus_ logopédus - pszichopedagógus.jpeg__PID:9980a30b-790b-4829-9133-00b44c49715f

Major Réka Edina

Gyógypedagógus, logopédus, 
pszichopedagógus

Mosolykulcs Képességfejlesztő Központ

Brigán Nikolett

Vezető, Gyógypedagógus-logopédus,
TSMT terapeuta

Bemutatkozás

Bemutatkozás hamarosan.

Rádics Réka - TSMT terapeuta .JPG__PID:92f58241-75b1-407a-b70b-524902aab4f3

Rádics Réka


TSMT terapeuta

Bemutatkozás

Szakmai tanulmányaimat az Eötvös Loránd Tudományegyetemen kezdtem magyar-angol két tanítási nyelvű szakirányon, óvodapedagógusként. Emellett Olaszországban a Libera Universita di Bolzano-n ösztöndíjjal tanulhattam Primary Education szakon. Ezt követően egyéni és csoportos TSMT terapeutaként végeztem a BHRG College-en.

Tanulmányaimat az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán folytatom, autizmus spektrum pedagógiája szakirányon. Egészen 3 hónapos kortól 11 éves korig foglalkozom organikusan éretlen gyermekekkel: Csecsemőknél a mozgásban mutatott eltérésekben, később akár a megkésett beszédben, óvodásoknál, valamint iskoláskorúaknál a figyelmi-, magatartási-, tanulási nehézségekben, izomtónus normalizálásában, archaikus reflexek integrálásában segítek.

Különös szívügyem a gyermekek megtámogatása egy olyan játékos, mégis kötött formában, ahol önmaguk lehető legjobb verziójává válhatnak.

Szűcs Réka - konduktor.png__PID:9b9a3ade-3246-4385-92f5-824175b1f07a

Szűcs Réka


Konduktor

Bemutatkozás

Szűcs Réka vagyok, konduktor és autizmus spektrum pedagógiája szakos gyógypedagógus.

Hivatásomul választottam a mozgássérüléssel élő, fejlődésükben megkésett, illetve az autizmussal élő vagy a szociális-kommunikáció területén fejlesztést igénylő személyek támogatását 3 éves kortól felnőttkorig.

Szakmai munkámat a holisztikus szemlélet jegyében végzem. Óráimat a különböző szakirányok módszertanait ötvözve, komplex módon építem fel, benne sok játékkal, és élménnyel, egyénre szabva. Fontosnak tartom továbbá a családközpontú szemléletmódot, amely kereteiben a gyermek mellett a családtagok számára is támogatást kívánok nyújtani.

Fridli Eszter logopédus-gyógypedagógus .webp__PID:ba762b09-18f8-4887-8b60-e7e472d2ca50

Fridli Eszter

Gyógypedagógus-logopédus

Bemutatkozás

Fridli Eszter vagyok, logopédus-gyógypedagógus. Az Eötvös Loránd Tudományegyetemen végeztem az alap- és mesterképzést, így szakmai tapasztalatom egészen kicsi gyermekek ellátásától az idősebb, felnőtt korosztályig terjed. A terápia során minden érzékszervre hatva segítem a kliens beszéd- és nyelvi képességeinek fejlődését. Fontosnak tartom a rajzos, látványos, kézzel fogható eszközök használatát.

A szakmaiság mellett a fejlesztéseken a humor és az érzelmileg biztonságos környezet kialakítása kiemelt szerepet kap, mivel ezek oldják a komplex érzelmeket és eredményesebbé teszik a közös munkát. A szülő-gyerek-terapeuta hatékony együttműködése és a transzparens kommunikáció a közös célok elérésének alapjai.

A munkám mellett főként a képzőművészet, a természet és a társas kapcsolatok inspirálnak, gyakran ezek a tapasztalatok visszaköszönnek a terápiás folyamatban.

Beke Éva- Vezető asszisztens.webp__PID:8f40e88a-ea7c-4d97-9c61-d1a56c3768a7

Beke Éva

Vezető asszisztens

Bemutatkozás

Bemutatkozás hamarosan.

Groska Fanni- TSMT terapeuta.webp__PID:e88aea7c-9d97-4c61-91a5-6c3768a72168

Groska Fanni

TSMT terapeuta

Bemutatkozás

Diplomámat az Eötvös Loránd Tudományegyetem óvodapedagógia karán szereztem angol-magyar két tanítási nyelvű szakirányon. Miután elkezdtem tevékenykedni benne, láttam, mennyi gyermek szorul támogatásra. Sokszor tehetetlenül álltam, úgy éreztem, meg van kötve a kezem, nem jutok el egyszerre mindenkihez. Küldetésemként tűztem ki a gyermekek megsegítését. Így lett a TSMT a fő prioritásom először egyéni, majd később csoportos terapeutaként. Emellett, bővítve tudásom, terápiás kutya és felvezetője képzésen veszek részt.

Hiszem, hogy a megfelelő odafigyeléssel és az egyénre tervezett módszerekkel minden gyermek fejlődése támogatható. Kognitív, motoros és pszichés-szociális területek erősítésével, organikusan éretlen gyermekek fejlesztésével foglalkozom. Nagy szeretettel várok mindenkit egészen 3 hónapos kortól 11 éves korig felmérésen és terápián, aki úgy hiszi, a TSMT lehet az ő útja.

Bereczky_Zsuzsanna_gyógypedagógus.jpg__PID:27239b9a-3ade-4246-b385-92f5824175b1

Bereczky Zsuzsanna

Gyógypedagógus

Bemutatkozás

Bereczky Zsuzsanna vagyok, pszichopedagógia-oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógus.

A munkában töltött évek alatt sokféle korosztállyal foglalkoztam a korai évektől kamaszkorig. Terápiás munkámban mindig a gyerekekből indulok ki, az erősségeikre támaszkodva építem fel az órákat. Vallom, hogy dicsérettel, pozitív visszacsatolással lehet fejlődést elérni. Munkámat áthatja a rendszerszemlélet, a gyermek egy család része, amelyben a szülők, testvérek szerepe is fontos, egymásra hatással vannak. A terapeuta és a szülő közötti kölcsönös együttműködés nagyban hozzájárul a terápia sikerességéhez. Szenzoros szemlélettel dolgozom, fontos szerepe van a mozgásnak is az óráimon. Elsősorban korai fejlesztéssel, beszédindítással és szociális-kommunikációs fejlesztéssel foglalkozom a Mosolykulcsban.

“A gyerekek olyanok mint a pillangók a szélben: egyesek magasabbra szállnak, mint mások, de mindegyikük a legjobb tudása szerint repül, miért hasonlítanánk össze őket? Mindegyik más. Mindegyik különleges. Mindegyik gyönyörű.”

Toronyai Mária - gyógypedagógus.webp__PID:ac0dbacd-7992-44f4-a3d2-98f2ff207be4

Toronyai Mária

Gyógypedagógus

Bemutatkozás

Toronyai Marcsi vagyok és 5 éve foglalkozom kommunikáció fejlesztéssel gyógypedagógusként.

Enyhe viselkedési és/vagy beilleszkedési nehézségektől kezdve a beszéd és interakciók kezdeményezésének szinte teljes hiányáig foglalkozom gyerekekkel, fiatalokkal.

Szakirány szerint szomatopedagógiát és értelmileg akadályozottak pedagógiáját tanultam, ami átfogó szemléletet adott a készségek feltérképezéséhez és a fejlődés támogatásához. Kiegészítésképp komplex alkotásterápiás módszertant is tanultam, amivel gyakran egészítem ki a szociális- kommunikációs készségfejlesztő foglalkozásokat.

Papp-Drahos Dóra gyógypedagógus-logopédus.jpg__PID:5b24e2c1-230b-4a35-87af-79a8d664699d

Papp-Drahos Dóra

Gyógypedagógus, logopédus

Bemutatkozás

Papp-Drahos Dóra vagyok, az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Karon végeztem logopédia és pszichopeagógia szakirányon.

A diplomám megszerzése óta dolgozom logopédusként.

Fontosnak tartom, hogy a terápia a gyermekek számára élmény legyen és ne csak egy kötelező foglalkozás, amin részt kell venniük. A fejlesztéseket játékos feladatokkal, színes és változatos eszközökkel teszem a gyermekek számára is érdekessé, úgy, hogy ők is motiváltak legyenek a feladatok megoldásában.

Eddigi tapasztalataim alapján, elmondhatom, hogy a terápia sikerét nagy mértékben befolyásolja a szülőkkel való aktív kapcsolattartás és az otthoni gyakorlás beiktatása a mindennapokba. A fejlesztési folyamat teljes egészére vonatkozik, hogy a szülők támogató és együttműködő hozzáállása elengedhetetlen.Természetesen a felmerülő kérdések, aggodalmak, az otthoni gyakorlás során felmerülő problémák megoldásában megbeszélés/tanácsadás formájában nyújtok segítséget.

Célom, hogy a terápiában résztvevő gyermekek és családjaik számára, olyan terapeuta legyek, akihez bátran fordulhatnak.

Major Réka Edina - logopédus.webp__PID:212f36d8-a4f6-4d24-b38e-0688c6db0cf8

Major Réka Edina

Gyógypedagógus, logopédus, pszichopedagógus

Bemutatkozás

Major Réka Edina vagyok, gyógypedagógus-logopédus és pszichopedagógus.

A gyermekek mindig közel álltak hozzám és immáron 8 éve van tapasztalatom többféle korosztály fejlesztésével. 2 éves kortól egészen az általános iskola végéig foglalkozok gyermekekkel, akikkel a kapcsolódás mindig könnyen ment. Így az órák, a célok elérése mellett, jó hangulatban is szoktak telni. Vallom, hogy a biztonságos, barátságos légkör és környezet nagyban hozzájárul a gyors, gyorsabb fejlődéshez.

A logopédiai terápia – artikulációs, nyelvi vagy nyelési nehézségekkel küzdő, nem beszélő gyermekek - mellett szakterületemhez tartozik a figyelemzavaros, ADHD-s gyermekek beszédfejlesztése is. A komplex órák éppen ezért játékosan, változatosan, kezdő és befejező rituálék mellett képekkel megsegítve a gyermekek számára is kiszámíthatóan és sikerélményekkel, pozitív megerősítésekkel szoktak telni, egyénre szabva.

Szemléletmódom fő mottója: „Minden gyermek oktatása, maga az élet!” (Murray Newton Rothbard)

Andree Tünde.webp__PID:b497480b-a8df-4eb6-90b0-09238036ba5b

Andree Tünde

Pedagógiai
szakpszichológus

Bemutatkozás

Andree Tünde Eszter vagyok, pedagógiai szakpszichológus képzésemet az ELTE-n végeztem.

Mindig könnyen tudtam kapcsolódni a gyermeki léthez, ezért az egyetemi diplomám megszerzése óta, -két évtizede -gyerekekkel foglalkozom. Ez alatt az idő alatt foglalkoztam gyermekotthonban élőgyermekekkel/fiatalokkal, Egymiben dolgozva Sni-s gyermekekkel kerültem kapcsolatba,iskolapszichológusként betekintést nyertem az osztályon belüli életbe, milyen gondokkal/problémákkalküzdhet egy iskolás gyermek az intézményben, szakszolgálatban dolgozva pedig a beszédproblémákkal(dadogás, diszfónia ) küzdő gyermekek mentális megsegítését végeztem.Sokat foglalkoztam szorongó,magatartásproblémákkal, beilleszkedési gondokkal küzdő gyermekekkel, fiatalokkal is.

Az integratív szemlélet áll közel hozzám, hiszen minden gyermek egyedi , összetett ésmegismételhetetlen , és a maga komplexitásában kell rá tekinteni.

Munkám során hangsúlyt fektetek saját önismeretem gazdagítására, szupervízióra, és a folyamatosönképzésre.

Putz_Ildikó_gyógypedagógus.webp__PID:33f80675-d4ba-4b4a-ad99-e1cc7e48e3b5

Putz Ildikó


Gyógypedagógus

Bemutatkozás

Bemutatkozás hamarosan.

Vélemények

Képernyőfotó 2024-06-19 - 15.54.22.png__PID:0ce54c84-21a5-4022-b0c9-5d6522264c87
Képernyőfotó 2024-06-19 - 15.54.15.png__PID:690ce54c-8421-4570-a230-c95d6522264c
image_123650291.JPG__PID:7cd2690c-e54c-4421-a570-2230c95d6522
IMG_0216.PNG__PID:fccbc32b-44ca-4462-b3ef-11d7a7db8f81
IMG_0218.PNG__PID:c32b44ca-c462-43ef-91d7-a7db8f81ddbd
Képernyőfotó 2024-06-19 - 15.54.15.png__PID:690ce54c-8421-4570-a230-c95d6522264c
IMG_0216.PNG__PID:fccbc32b-44ca-4462-b3ef-11d7a7db8f81
image_123650291.JPG__PID:7cd2690c-e54c-4421-a570-2230c95d6522
Képernyőfotó 2024-06-19 - 15.54.22.png__PID:0ce54c84-21a5-4022-b0c9-5d6522264c87
IMG_0218.PNG__PID:c32b44ca-c462-43ef-91d7-a7db8f81ddbd