Szakembereink
Birgán Nikolett
Vezető, Gyógypedagógus-logopédus,
TSMT terapeuta
Rádics Réka
TSMT terapeuta
Szűcs Réka
Konduktor
Fridli Eszter
Gyógypedagógus-logopédus
Beke Éva
Vezető asszisztens
Groska Fanni
TSMT terapeuta
Bereczky Zsuzsanna
Gyógypedagógus
Toronyai Mária
Gyógypedagógus
Papp-Drahos Dóra
Gyógypedagógus, logopédus
Major Réka Edina
Gyógypedagógus, logopédus,
pszichopedagógus
Brigán Nikolett
Vezető, Gyógypedagógus-logopédus,
TSMT terapeuta
Bemutatkozás
Bemutatkozás hamarosan.
Rádics Réka
TSMT terapeuta
Bemutatkozás
Szakmai tanulmányaimat az Eötvös Loránd Tudományegyetemen kezdtem magyar-angol két tanítási nyelvű szakirányon, óvodapedagógusként. Emellett Olaszországban a Libera Universita di Bolzano-n ösztöndíjjal tanulhattam Primary Education szakon. Ezt követően egyéni és csoportos TSMT terapeutaként végeztem a BHRG College-en.
Tanulmányaimat az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán folytatom, autizmus spektrum pedagógiája szakirányon. Egészen 3 hónapos kortól 11 éves korig foglalkozom organikusan éretlen gyermekekkel: Csecsemőknél a mozgásban mutatott eltérésekben, később akár a megkésett beszédben, óvodásoknál, valamint iskoláskorúaknál a figyelmi-, magatartási-, tanulási nehézségekben, izomtónus normalizálásában, archaikus reflexek integrálásában segítek.
Különös szívügyem a gyermekek megtámogatása egy olyan játékos, mégis kötött formában, ahol önmaguk lehető legjobb verziójává válhatnak.
Szűcs Réka
Konduktor
Bemutatkozás
Szűcs Réka vagyok, konduktor és autizmus spektrum pedagógiája szakos gyógypedagógus.
Hivatásomul választottam a mozgássérüléssel élő, fejlődésükben megkésett, illetve az autizmussal élő vagy a szociális-kommunikáció területén fejlesztést igénylő személyek támogatását 3 éves kortól felnőttkorig.
Szakmai munkámat a holisztikus szemlélet jegyében végzem. Óráimat a különböző szakirányok módszertanait ötvözve, komplex módon építem fel, benne sok játékkal, és élménnyel, egyénre szabva. Fontosnak tartom továbbá a családközpontú szemléletmódot, amely kereteiben a gyermek mellett a családtagok számára is támogatást kívánok nyújtani.
Fridli Eszter
Gyógypedagógus-logopédus
Bemutatkozás
Fridli Eszter vagyok, logopédus-gyógypedagógus. Az Eötvös Loránd Tudományegyetemen végeztem az alap- és mesterképzést, így szakmai tapasztalatom egészen kicsi gyermekek ellátásától az idősebb, felnőtt korosztályig terjed. A terápia során minden érzékszervre hatva segítem a kliens beszéd- és nyelvi képességeinek fejlődését. Fontosnak tartom a rajzos, látványos, kézzel fogható eszközök használatát.
A szakmaiság mellett a fejlesztéseken a humor és az érzelmileg biztonságos környezet kialakítása kiemelt szerepet kap, mivel ezek oldják a komplex érzelmeket és eredményesebbé teszik a közös munkát. A szülő-gyerek-terapeuta hatékony együttműködése és a transzparens kommunikáció a közös célok elérésének alapjai.
A munkám mellett főként a képzőművészet, a természet és a társas kapcsolatok inspirálnak, gyakran ezek a tapasztalatok visszaköszönnek a terápiás folyamatban.
Beke Éva
Vezető asszisztens
Bemutatkozás
Bemutatkozás hamarosan.
Groska Fanni
TSMT terapeuta
Bemutatkozás
Diplomámat az Eötvös Loránd Tudományegyetem óvodapedagógia karán szereztem angol-magyar két tanítási nyelvű szakirányon. Miután elkezdtem tevékenykedni benne, láttam, mennyi gyermek szorul támogatásra. Sokszor tehetetlenül álltam, úgy éreztem, meg van kötve a kezem, nem jutok el egyszerre mindenkihez. Küldetésemként tűztem ki a gyermekek megsegítését. Így lett a TSMT a fő prioritásom először egyéni, majd később csoportos terapeutaként. Emellett, bővítve tudásom, terápiás kutya és felvezetője képzésen veszek részt.
Hiszem, hogy a megfelelő odafigyeléssel és az egyénre tervezett módszerekkel minden gyermek fejlődése támogatható. Kognitív, motoros és pszichés-szociális területek erősítésével, organikusan éretlen gyermekek fejlesztésével foglalkozom. Nagy szeretettel várok mindenkit egészen 3 hónapos kortól 11 éves korig felmérésen és terápián, aki úgy hiszi, a TSMT lehet az ő útja.
Bereczky Zsuzsanna
Gyógypedagógus
Bemutatkozás
Bereczky Zsuzsanna vagyok, pszichopedagógia-oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógus.
A munkában töltött évek alatt sokféle korosztállyal foglalkoztam a korai évektől kamaszkorig. Terápiás munkámban mindig a gyerekekből indulok ki, az erősségeikre támaszkodva építem fel az órákat. Vallom, hogy dicsérettel, pozitív visszacsatolással lehet fejlődést elérni. Munkámat áthatja a rendszerszemlélet, a gyermek egy család része, amelyben a szülők, testvérek szerepe is fontos, egymásra hatással vannak. A terapeuta és a szülő közötti kölcsönös együttműködés nagyban hozzájárul a terápia sikerességéhez. Szenzoros szemlélettel dolgozom, fontos szerepe van a mozgásnak is az óráimon. Elsősorban korai fejlesztéssel, beszédindítással és szociális-kommunikációs fejlesztéssel foglalkozom a Mosolykulcsban.
“A gyerekek olyanok mint a pillangók a szélben: egyesek magasabbra szállnak, mint mások, de mindegyikük a legjobb tudása szerint repül, miért hasonlítanánk össze őket? Mindegyik más. Mindegyik különleges. Mindegyik gyönyörű.”
Toronyai Mária
Gyógypedagógus
Bemutatkozás
Toronyai Marcsi vagyok és 5 éve foglalkozom kommunikáció fejlesztéssel gyógypedagógusként.
Enyhe viselkedési és/vagy beilleszkedési nehézségektől kezdve a beszéd és interakciók kezdeményezésének szinte teljes hiányáig foglalkozom gyerekekkel, fiatalokkal.
Szakirány szerint szomatopedagógiát és értelmileg akadályozottak pedagógiáját tanultam, ami átfogó szemléletet adott a készségek feltérképezéséhez és a fejlődés támogatásához. Kiegészítésképp komplex alkotásterápiás módszertant is tanultam, amivel gyakran egészítem ki a szociális- kommunikációs készségfejlesztő foglalkozásokat.
Papp-Drahos Dóra
Gyógypedagógus, logopédus
Bemutatkozás
Papp-Drahos Dóra vagyok, az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Karon végeztem logopédia és pszichopeagógia szakirányon.
A diplomám megszerzése óta dolgozom logopédusként.
Fontosnak tartom, hogy a terápia a gyermekek számára élmény legyen és ne csak egy kötelező foglalkozás, amin részt kell venniük. A fejlesztéseket játékos feladatokkal, színes és változatos eszközökkel teszem a gyermekek számára is érdekessé, úgy, hogy ők is motiváltak legyenek a feladatok megoldásában.
Eddigi tapasztalataim alapján, elmondhatom, hogy a terápia sikerét nagy mértékben befolyásolja a szülőkkel való aktív kapcsolattartás és az otthoni gyakorlás beiktatása a mindennapokba. A fejlesztési folyamat teljes egészére vonatkozik, hogy a szülők támogató és együttműködő hozzáállása elengedhetetlen.Természetesen a felmerülő kérdések, aggodalmak, az otthoni gyakorlás során felmerülő problémák megoldásában megbeszélés/tanácsadás formájában nyújtok segítséget.
Célom, hogy a terápiában résztvevő gyermekek és családjaik számára, olyan terapeuta legyek, akihez bátran fordulhatnak.
Major Réka Edina
Gyógypedagógus, logopédus, pszichopedagógus
Bemutatkozás
Major Réka Edina vagyok, gyógypedagógus-logopédus és pszichopedagógus.
A gyermekek mindig közel álltak hozzám és immáron 8 éve van tapasztalatom többféle korosztály fejlesztésével. 2 éves kortól egészen az általános iskola végéig foglalkozok gyermekekkel, akikkel a kapcsolódás mindig könnyen ment. Így az órák, a célok elérése mellett, jó hangulatban is szoktak telni. Vallom, hogy a biztonságos, barátságos légkör és környezet nagyban hozzájárul a gyors, gyorsabb fejlődéshez.
A logopédiai terápia – artikulációs, nyelvi vagy nyelési nehézségekkel küzdő, nem beszélő gyermekek - mellett szakterületemhez tartozik a figyelemzavaros, ADHD-s gyermekek beszédfejlesztése is. A komplex órák éppen ezért játékosan, változatosan, kezdő és befejező rituálék mellett képekkel megsegítve a gyermekek számára is kiszámíthatóan és sikerélményekkel, pozitív megerősítésekkel szoktak telni, egyénre szabva.
Szemléletmódom fő mottója: „Minden gyermek oktatása, maga az élet!” (Murray Newton Rothbard)
Andree Tünde
Pedagógiai
szakpszichológus
Bemutatkozás
Andree Tünde Eszter vagyok, pedagógiai szakpszichológus képzésemet az ELTE-n végeztem.
Mindig könnyen tudtam kapcsolódni a gyermeki léthez, ezért az egyetemi diplomám megszerzése óta, -két évtizede -gyerekekkel foglalkozom. Ez alatt az idő alatt foglalkoztam gyermekotthonban élőgyermekekkel/fiatalokkal, Egymiben dolgozva Sni-s gyermekekkel kerültem kapcsolatba,iskolapszichológusként betekintést nyertem az osztályon belüli életbe, milyen gondokkal/problémákkalküzdhet egy iskolás gyermek az intézményben, szakszolgálatban dolgozva pedig a beszédproblémákkal(dadogás, diszfónia ) küzdő gyermekek mentális megsegítését végeztem.Sokat foglalkoztam szorongó,magatartásproblémákkal, beilleszkedési gondokkal küzdő gyermekekkel, fiatalokkal is.
Az integratív szemlélet áll közel hozzám, hiszen minden gyermek egyedi , összetett ésmegismételhetetlen , és a maga komplexitásában kell rá tekinteni.
Munkám során hangsúlyt fektetek saját önismeretem gazdagítására, szupervízióra, és a folyamatosönképzésre.
Putz Ildikó
Gyógypedagógus
Bemutatkozás
Bemutatkozás hamarosan.